Musclestore
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gewicht en massa

2 plaatsers

Ga naar beneden

gewicht en massa Empty gewicht en massa

Bericht van stripper diego wo nov 25, 2009 6:38 pm

hey allemaal...

graag had ik wat hulp en raad om aan gewicht bij te komen...
indien er me iemand zou kunnen helpen hiermee...
ik ben niet echt vreemd aan fitness..
is enkel....de voeding die ik niet kan volgen...te veel gewoon
verder heb ik steeds problemen gekend om een degelijke borstop te bouwen
daar men beroep veel eist van men lichaamsbouw...heb ik de juiste raad nodig denk
je kan me ook contacteren via msn of gsm

mvg...
diégo

stripper diego

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 25-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : rupelmonde

http://www.striptease-diego.be

Terug naar boven Ga naar beneden

gewicht en massa Empty Re: gewicht en massa

Bericht van Den Bert vr nov 27, 2009 2:32 am

Als ik tussen de regels kan lezen, dan zoek je eigenlijk naar een product waar je massa mee kan maken. Maar je maakt gelijk de fout te denken dat je dan NIET op je voeding moet letten. De voorbije 20 jaar heb ik veel mensen weten "kuren" en enkel diegene die ook hun voedingspatroon aanpaste, zijn diegene die resultaat kregen op langere termijn. Al de anderen lopen van de ene kuur in de andere. En op het einde van de rit is hun gezondheid naar de filistijnen en hebben ze nog altijd geen noemenswaardige massa, toch zeker niet als je gaat bekijken hoeveel geld ze in die "kuren" hebben gestoken.
Uiteraard zijn producten als dianabol, sustanon ed nu voorbijgestreefd. Maar het zijn nog steeds diegene die voor de doorsnee bodybuilder betaalbaar zijn. HGH geeft nu wel een goed en langer resultaat, maar niet iedereen kan zich tussen de 300 en 500 euro per maand permiteren (naar gelang van de dealer). Maar ook hier blijft de gouden regel dat je elke 2u30 een voedingsmoment moet hebben.
Onder voeding schrijf ik zo dadelijk ook nog wat gouden tips.

Den Bert

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 21-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

gewicht en massa Empty m-drol en jungle wharefare

Bericht van Den Bert vr apr 16, 2010 8:28 am

De laatste tijd wordt er geregeld gevraagd achter jungle wharefare. Ook M-drol is zeer populair aan't worden. Twee producten die ondertussen hun efficiëntie hebben bewezen. Twee producten ook voor mensen die geen zin hebben in anabolica en die via deze pre-hormonen dant och het gewenste resultaat kunnen bekomen.

Den Bert

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 21-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

gewicht en massa Empty Re: gewicht en massa

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum